luni, 30 noiembrie 2009

Azi mi-e lene! Sau... Povestea ceasului

Cand am plecat de la birou am plecat cu ganduri gospodaresti: dau fuga in Carrefour iau ceva fructe si legume si fac un "ceva bun" rapid si usor. Mi-am cules omul de la munca si ne-am indreptat spre supermarket, unde "Mosu" (a se citi moasa) a fost trasa de manecutza spre un magazin de ceasuri. Dupa ce admiram in vitrina cateva exponate, il imping de la spate pe Marinu sa intre sa probeze ceva, sa vad ce i-ar place sa aiba.
Atat mi-a trebuit! Si da-i povesti despre ceasuri "ca asta e frumos, e automatic, ca are si ca drege..." ".... da` uite, asta imi place mai mult ca..." si da-i cu vorba cu vanzatoarea, de altfel o tipa destul de bine pregatita ce parea ca stie bine ce-i povesteste omului meu.
Si iaca in magazinul respectiv timpul a zburat pe langa noi fara sa ne dam seama ca poposeam de mai bine de o ora in discutii cu tipa. O femeie tare amabila ce raspundea la subiect avalansei de intrebari a sotului meu. Asa am observat ca Marinica si-a descoperit o noua pasiune. De 2 saptamani sapa si rascoleste internetul cautand informatii despre ceasuri, firme, mecanisme si istoria ceasurilor. Nu s-a putut hotara la un model anume, sau macar sa restranga aria cautarilor. :)) Sper totusi ca la urmatoarea vizita la magazin sa nu vrea ca si azi sa plece acasa cu cel putin 20 de ceasuri, si sa vrea doar 5. :))
Se facuse ora 21.20, programul magazinului se terminase cu 20 min in urma, el nu se dezlipea de acolo. Incepusem sa nu mai am rabdare... ma dureau si picioarele, matele ghioraiau... nu mai aveam stare... Am reusit cu greu sa scot copilul din magazinul de jucarii, si cu putin inainte de inchiderea supermarketului am reusit de am pus pe banda niste fructe si alte cateva bunataturi. Doar ca... m-a cuprins o lene si un somn... Deci lasam pe maine preparatul acelui ceva bun. Azi nu mai am nici un chef!
Noapte buna!

Un comentariu:

  1. Inca mai ai de suportat...ca e greu de hotarat Mosu.. E batran si senil si incerc sa-l directionez spre o tinta mai clara :).
    :*

    RăspundețiȘtergere