joi, 3 decembrie 2009

Muly

A venit Mos Nicolae!!!!!

Mai devreme... (si nu cu barditza - am fost cuminte :P )
Uitati ce a adus cu elDupa ce raspunsul la intrebarea "Ce ar vrea fata de Mos Cocolai? a) ceva anume; b) surpriza?" a fost total nesatisfacator pentru Mos ( b) surpriza), am fost rugata fromos sa fac io listuta cu ce ar putea mosu sa aduca langa ghetutze.
Prin urmare, nu s-a putut rezista la un asa mare stres si lista (cu exemple concrete la magazin si cu ordine de preferinte - ca "Mosu" estem programator si fara specificatii clare nu lucram) :))).... lista initiala continea: cizmulite, poseta si masina de cusut. Doar ca, pe masura ce se incerca exemplificarea magazinului aprovizionat cu "dorintele fetei", lista se miscora... Cizmulitele au fost frumusel taiate de pe lista (gradul de satisfactie scadea vertiginos de la magazin la magazin). A ramas poseta si masina de cusut... dar precum "fata" e o zgarcioaba cand e vorba de cadoaie pentru ea, s-a ajuns la concluzia ca masina de cusut nu e asa de importanta. :)))
Boooon... s-a redus lista la un articol: poseta. Numai ca socoteala de acasa a batranelului nu se potriveste cu cea din targ, si planurile au fost date peste cap si pe lista au aparut alte 2 articole: masina de facut paine si masina de cusut (in ordinea preferintelor si a folosirii imediate). Pentru ca era la PROMOTIE si pentru ca ochisorii au clipocit fromos de tot, a castigat masina de facut paine ;))
Dar pentru ca nu se putea respecta un criteriu esential de alegere a cadoului dorit, acela de folosinta imediata, s-a dat fugulitza fugulitza in alt magazin dupa cele trebuincioase fabricarii painii de casa: faina (neagra si alba) si drojdie (proaspata si uscata - ca nu stim de care scrie la carte).
Asta e povestea lui Muly, o dolofana care ajunsa acasa a si fost pusa la treaba (sa munceasca dom`le sa-si scoata banii :)) )
Vedem mai tarziu si rezultatul muncii ei.

P.S. Asta a iesit dupa 3,5 ore de zbatut pe masa :)) La framantat, aveam impresia ca isi ia zborul :))
Asta e o painica de 700 - 750 g... sanatoasa, fara E-uri, conservanti si agenti afanare sau de nush mai care prin ea... gustoasa si bine coapta... Acum insa e in curs de coacere alta ... de data asta ar trebui sa iasa o paine de 1,5 kg si sper sa fie ceva mai aspectuoasa. Pot spune ca fiecare a mancat cate 2 felii de paine cu zacusca, si ne-am saturat amandoi.
Multumesc inca o data Mosului pentru cadou :)

3 comentarii:

  1. hoinaritzoooo...sa-ti traiasca mulinexu'. Sa coci cu el si creierele noastre...ca am salivat la vazul painii de moldova.
    te tzuc cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mireluso,io abia amu' am vaz't pe Muly matale!Bre,sa o stapanesti santoasa si trimite-l pe Mosu' ala si pe la mine!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarumana de comentarii dragele mele. Muly a mea face o painica foarte buna, am incercat mai multe feluri de painica si iese tare buna. Alba, neagra, cu seminte, fara, cu lapte sau apa... o painica excelenta, gustoasa si pufoasa. Eu sunt multumita de ea, si de cand am luat-o n-am mai cumparat paine din comert.

    RăspundețiȘtergere